Voorbereiding Oostenrijk

4 augustus 2017 - Ter Aar, Nederland

De Voorbereiding,

Na ons Japan avontuur afgelopen november is het een beetje zoeken wat nu te gaan doen we willen wel iets gaan doen, maar wat?

Oostenrijk/Noord Italië,

Ik ben wat aan het zoeken naar georganiseerde wandeltochten als ik op een wandeltocht van een 7 dagen stuit in Oostenrijk. De Dachstein-Tauern Panorama Trail 100 (Hiking without luggage). Oostenrijk is wel een beetje riskant want het kan er maar weer zo regenen. We kijken er met z'n tweeën naar en besluiten dan toch maar te boeken. Het is een reis geheel verzorgd op basis van half pension, dus alleen zelf voor de lunch zorgen.

Aanvraag doen,

Ik doe een aanvraag en vanuit Oostenrijk krijg ik de vraag wanneer dit past, ik geef aan dat dit in de drie weken vakantie kan maakt niet uit wanneer. We krijgen een aanbieding die nog eens 50 euro onder de vraagprijs ligt, we besluiten om te gaan. De reis wordt gereserveerd en in Juni betalen we de reis.

De rest van de vakantie,

Het wandelen gaat gebeuren in de laatsten 9/10 dagen van de drie weken vakantie, wat te doen met de rest van de dagen?? Het is al een aantal jaar geleden dat we hebben gekampeerd dus we gaan de tent maar weer van zolder halen en kamperen. We bespreken niets en gaan in de richting van Oostenrijk/ Noord Italië. Zo gezegd zo gedaan we gaan weer kamperen ik zoek op het internet naar een geschikte camping en stuit op een wandel en fiets camping in het zuiden van Oostenrijk. Op de plaatjes ziet het er prima uit we bespreken niets als het slecht weer is rijden we door naar Italië.