Dag 6 van Oberhausberg naar Untertal Dorf

Tijd: 4,5 / 5 uur
hoogtemeters: 265 meter
Daalmeters: 585 meter

De dag na gisteren,
We staan op en doen het rustig aan, we ontbijten rustig en als we de drankjes van gisteravond hebben betaald gaan we op pad. Het is helder in tegenstelling tot gisteren, we moeten even zoeken waar we naar toe moeten. We moeten de weg naar boven hebben.Dachstein in de ochtend Kamer bij KemeterhofUitzicht vanaf het bed Kemeterhof
Boerderijen en skipistes,
We lopen langs veel boerderijen en boerderijen omgebouwd als hotel/ pension. Hierna gaan we door een stuk bos naar het volgende dal. Ook hier weer veel boerderijen. Nu komen ook de skipistes die we moeten oversteken en soms moeten afdaleWeg Uitzicht punt Pad

Fiets parcours,
Als we bij een kabelbaan komen is duidelijk te zien dat we meer in toeristisch gebied komen. Veel mountainbikers en wandelaars ineens. Onder ons ligt Schladming de hoofdstad van het dal. Dan zien we twee kleine jongens geheel in cross outfit de weg oversteken. Ze gaan van het ene afdaling- parcours naar het ander waarbij ze de weg oversteken en hard naar beneden..
Konijn met zadel Uitzicht
Klein stukje,
We kijken op de kilometerteller van hier nog ongeveer 2,5 kilometer. We lopen het bos in en komen bij een bordje "Panoramaweg var 2", wij houden ons aan de normale route. Als we onder uit het bos komen klopt het niet met de kaart. Dit geeft een hoop onrust en wat nu links rechts vooruit, achteruit. Nog eens goed kijken op de kaart en we besluiten toch door te lopen. Na een paar honderd meter komen we de eerste huizen tegen van Untertal Dorf.
Hotel Vitaler Landauerhof Kamer Vitaler Landauerhof Uitzicht kamer
Schladming,
We zijn vroeg in het hotel en besluiten dan ook nog in de middag met de bus naar Schladming te gaan. We zijn net te laat bij de bus en wachten op de volgende. In Schladming wat rond gelopen en wat te eten en drinken gekocht. Dan weer terug naar de bus maar deze is al weg, er zit niets anders op dan te wachten op de volgende bus om 18:00 uur
Schladming ski stadion Raadhuis Oude poort
Hotel Vitaler Landauerhof,
Terug in het hotel douchen en dan aan het diner, grillbuffet in dit luxe hotel, we moeten er wel een beetje om lachen als je al die mensen ziet lopen. Doe ons maar gewoon een klein berghutje is veel knusser en veel gemakkelijker. Eten was wel okey.

Morgen laatste stukje eerste de berg nog over!!!!