Dag 09, Kawaguchiko - wandeldag,

5 november 2016 - Fuji, Japan

Kawaguchiko wandeldag,

Het Weer: Onbewolkt, zonnig en warm.

Ochtend,

We hebben ontbeten met een Amerikaans echtpaar. Chris en Dodie, die we gisteravond hebben ontmoet in het hotel. Zij hebben vanuit hun kamer zicht op Mount Fuji en zeiden dat we echt moeten kijken omdat het helemaal helder is. Dus snel onze spullen gepakt en weg. We gaan naar de kabelbaan verderop in het dorp. Boven is een platform met een prachtig uitzicht op Fuji. We hebben geluk dat het helder en zonnig is. Het is echt genieten, wat prachtig. We willen vanaf het platform een bepaalde route terug naar beneden lopen maar de route is niet te vinden. Dan maar lekker lopen op de GPS. Ook vandaag weer aanspraak aan 2 fotograven.

Fuji1-2Fuji1-3Fuji1-4Fuji1-5Fuji1-6Fuji1-7Fuji1-8

Middag,

Kitaguchihongufujisengen Shrine (Shinto tempel)

Prachtige tempel, niet touristisch.

Fuji1-11Fuji1-10Fuji1-13Fuji1-14Fuji1-15Fuji1-16Fuji1-17Fuji1-18Fuji1-19Fuji1-21

Morgen vertrekken we hier weer dus de bagage laten we weer doorsturen naar het daarop volgende hotel waar we maandag aankomen.