18 dagen IJsland 2018

9 april 2018 - Ter Aar, Nederland

IJsland 2018,
Vertrek 13 Augustus 2018 18 dagen waarvan 16 dagen op IJsland in een camper over de rondweg, terug op 30 Augustus 2018. Na aankoop van een boekje over routes over IJsland ben ik een route aan het uittekenen op een kaart.

Vandaag 16-07-2018, Campingcard
Toch maar besloten om een campingcard voor IJsland aan te schaffen. De getekende route is bijna klaar een hoop werk en door het erg mooie weer in Nederland ook een hele opgaaf. Ik had besloten als het gaat regenen ga ik verder met de kaart maar het blijft prima weer, dus toch maar met het goede weer aan de slag gegaan.

Vandaag 5-8-2018, Route is klaar
Ik heb de route klaar die we gaan rijden op IJsland, alle bezienswaardigheden staan ook in deze kaart. De route is in totaal 2895 kilometer delen door 16 dagen is ongeveer 180 kilometer per dag. De totalen stijging en daling is 18626 meter.

IJsland routeIJsland waypoints

Het weer op IJsland,
Het weer ziet er iets beter uit dan de afgelopen weken waar er veel regen is gevallen, de voorspelling is nu dat het er tussen de 12 en de 16 graden zal zijn en overwegend droog. maar het weer veranderd snel op IJsland, dus duimen maar.

IJsland gaat het worden,