Vilegen naar Thailand

27 januari 2018 - Bangkok, Thailand

Lange vlucht voor de boeg,

Naar Schiphol,
We gaan op tijd weg met alle. Boodschappen voor Amber verdeeld in de twee rugzakken. Dennis en Rianca brengen ons naar Schiphol waar we Dan ook om 12:00 uur zijn. De koffer in checken en Dan door de douane we lopen door ff een kopje koffie en een broodje bij de Starbugs. Voor we weten is het boarding tijd. Het client uit zit bijna helemaal vol naar Dubai.

De vlucht,
Het vliegen gaat prima en na Zes uur staan we op Dubai airport. Hier is het drie uur wachten op de aansluitingen naar Bangkok. Als we op pad gaan met onze boarding kaart kunnen we geen Bangkok op de Borden vinden alleen maar Hong Kong. Aan het dined van de enorme Hal van terminal 3 maar even vragen, de man kijken bedenkelijk en bladeren wat in een boekje, en zegt dan dat hij het ook niet weet. Hij verwijst ons naar de info balie, die warren wij nog niet tegen gelopen maar we lopen terug naar gate 22. Geen info balie, nog maar eens vragen, nee dat klopt de info balie is hier weg maar verder op stat er nog we een bij gate 34. Wij daar heen maar ook hier geen info balie te vinden. Dan naar eens aan drie man vragen achter een balie. Een van de drie begint te lachen en zegt dat er een tussen stop is in Bangkok en het vliegtuig dan door gaat naar Hong Kong we gaan naar Gate B 14.

Morgen Bangkok,