Kim2-18

2 november 2016 - Fujinomiya-shi, Japan

Kim2-18

Deze foto werd gemaakt op 2 november 2016 in Fujinomiya-shi, Japan met een Nikon D300S.

1. Leny Zwaan:
    6 november 2016
    Hoi Petra en Marcel,wij zitten te genieten aan ons zondags ontbijtje van jullie reisverslag. Wat mooi is het daar,Peter is jaloers op de vissen daar haha. Geniet ervan dan genieten wij van de mooie reis verslagen en foto s. Groetjes dikke kus de Zwaantjes
  2. Marcel & Petra:
    6 november 2016
    Hahaha ja dat dachten we wel, wij stonden hier ook te kwijlen hoor. We gokken de grootste op 1 meter 20. we gaan zeker door met schrijven, het plaatsen van de foto's is erg veel werk dus die volgen meestal iets later. DIkke kus van de Wittemannetjes xx
  3. Tineke:
    6 november 2016
    Hoi Petra en Marcel, ontzettend leuk om jullie te volgen en jullie verhalen te lezen + mooie foto,s. Wel veel bonsai.......hahaha.
    Een totaal andere wereld hé. Met cultuur verschillen. Genieten jullie jullie nog maar volop dan doen wij dat ook met de reisverhalen. Wat eten jullie nou allemaal, veel vis en noedels?
    Veel plezier nog. XXX Tineke en Pieter
  4. Marcel & Petra:
    7 november 2016
    Hai Tineke leuk te horen dat je het wat vind :-) en er staat nog meer in de planning voor de bonsai hoor haha . Het is zeker een cultuurshock en zeker de eerste dagen in Tokyo maar qua beleefdheid en dergelijke zou er wel wat mogen overwaaien naar Nederland hoor. We eten veel sushi gewoon uit de super dan heb je voor 9 euro 2 grote bakken, en een paar keer van die bakken noedels waar alleen warm water bij moet. Dat is ook goed te eten en vandaag kant en klare spaghetti met stokjes ;-). Gaan niet elke keer uit eten want dat wordt te kostbaar.
    groetjes aan allemaal van ons xx