Eindelijk weer eens op pad!

29 september 2021 - Alphen aan den Rijn, Nederland

Het is zover,

het is inmiddels eind september en is al meer dan anderhalf jaar geleden (19 maanden) dat we deze reis hebben geboekt bij Vesuviotour  Al die tijd hebben zij de reis voor ons behouden en de betalingen bewaakt daarvoor tot nu toe alle respect en dank in deze bare tijden voor de reis branche.

Het plan voor morgen,
Het is 29 september2021 en ik zit in de huiskamer tussen alle tassen en vliegtickets dit verslag nog te tikken. Voor nu inchecken bij KLM en dan op naar morgen, de rugzakken zijn gepakt. Morgen om 10:00 uur met de bus en dan naar Schiphol. Dan om 13:20 uur het vliegtuig naar Catania op Sicilië waar we om 16:10 landen. Dan een PCR Corona test op het vliegveld en dan de auto ophalen en naar ons eerste verblijf rijden.

Corona maatregelen,
Er moeten allerlei papieren worden ingevuld die betrekking hebben op de Corona maatregelen, een gezondheid verklaring, een DCC een digitaal Corona Certificaat en een DPLs een Digital Passenger Location form. Thuis nog even een PCR testje voor vertrek.

Het weer op Sicilië
Het weer in Sicilië ziet er goed uit de temperatuur is tussen de 23 en de 28 graden de eerste 10 dagen, er word wel wat regen verwacht de aankomende 2 weken,

Vanavond nog werken en morgen op tijd mijn bed uit en naar Sicilië.

Ik zou zeggen arrivederci tot morgen vanuit een warm Sicilië.