Terug naar Pattaya

13 februari 2018 - Pattaya, Thailand

Naar Pattaya,
Na een hele goeie nacht werden we om 6.30 uur wakker. Ik met buikpijn. Oh nee toch,is het toch nog fout gegaan. Nou ja, hopelijk is het wat rustiger als we in het vliegtuig zitten en dat duurt nog even. Eerst maar een bakkie op ons terras en dan om 8.30 uur een heerlijk ontbijtje. Ondertussen is de toilet mijn beste vriend.
Om 10.30 worden we gehaald en naar het vliegveld gebracht. Wij nog gezegd dat we er bij de binnenlandse vluchten uit moeten 'Yes yes' maar helaas zette hij ons af bij International.

image1

Naar binnenlandse vluchten,
Dus even zoeken. Gelukkig hadden we gister al het een en ander gezien dus we wisten welke kant we moesten zoeken. Helaas moest Marcel bij de controle zijn rugzak al weer open maken, hij bleek de oplader / accu nog in de rugzak te hebben. En dat mag niet.

imagey2
Vliegen naar Pattaya,
Verder zonder problemen ingecheckt en na een vlucht van 70 minuten geland in Pattaya. Als je naar buiten loopt kan je hier voor 250 bath een taxi kaart kopen en ze vullen dan een mini bus en brengen tot je hotel. Nadat de eerste eruit is rijdt hij op een gegeven moment een wijk in en wij zeggen allebei nog ' je zal hier zitten joh in die achterbuurt' haha bleek om de hoek ons hotel te staan. Het is hetzelfde hotel als de vorige keer dat we hier waren en toen kwamen we lopend aan via een ander achterbuurt straatje aan dus we hadden het niet herkend. Maar goed het hotel is prima. Amber gelijk geappt dat we zijn . Maar de buik is weer rustig dus straks samen pizza eten.

image3

Laatste avond morgenavond naar huis,