Father Ray Foundation

14 februari 2018 - Pattaya, Thailand

Father Ray Foundation,

01 02

Geen lessen vandaag,
Het plan was om vanochtend een Engelse les van Amber bij te wonen. Helaas gingen de ochtend lessen niet door omdat alle leerlingen onverwacht drugs voorlichting (en jongens een ongevraagde drugstest) kregen. Daarvoor in de plaats heeft Amber ons een rondleiding gegeven over het terrein, en zijn we in haar klaslokalen geweest.

03 04 05 06 07 08 09 10

Rondleiding,
Vanuit de plek onder de school waar de voorlichting werd gegeven werd door verschillende van Ambers studenten naar ons gezwaaid. Ook zijn we nog even bij de kleintjes van de daycare  (zeg maar een kinderdagverblijf) wezen kijken. De 40 baht wat ouders hier moeten betalen word opgespaard zodat er als de kinderen naar school gaan er een uniform van kan worden betaald.

Fysio,
Om 10.00 tot 12.00 moest Amber naar de fysio om de behandelingen te ondersteunen en hebben wij even een bakkie met een heerlijke punt genomen van de eigen bakkerij op het terrein.

lunchen en masseren,
Hierna samen een heerlijke ontspannende lunch net buiten het terrein. De middagles van Amber is overgenomen door een collega vrijwilliger zodat wij nog kunnen genieten van onze laatste middag samen. Nog even door het winkelcentrum gelopen en toen een Thaise massage genomen. Af en toe een best pijnlijke ervaring maar ook wel veel gelachen en een leuke ervaring. Hopelijk valt de spierpijn straks mee. Toen terug naar waar we hadden geluncht voor een laatste drankje samen en dan is het echt tijd voor het afscheid.

Naar de bus,
Op tijd vertrokken met de taxi van het hotel naar het busstation waar we om 18:30 uur met de bus naar het vliegveld reizen dat tussen Pattaya en Bangkok ligt.  het is een busreis van ongeveer 2 uur. Alles gaat voorspoedig en we komen ruim op tijd op het vliegveld aan 2100 uur. hier nog even omkleden in een chaotische vertrekhal en dan inchecken.

Morgen zijn we weer thuis,